سرخط خبرها

استقلال مقابل صدا وسیما کوتاه نیامد| اسپانسر‌ها از دست می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۲۲۸۷۰
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
استقلال مقابل صدا وسیما کوتاه نیامد| اسپانسر‌ها از دست می‌رود؟
باشگاه استقلال قصد دارد به همین سیاست درمقابل سازمان صدا و سیما ادامه دهد. این رویه ممکن است منجر به از دست رفتن تبلیغات محیطی این باشگاه شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز. باشگاه استقلال قصد ندارد از مواضع خود درمقابل سازمان صدا و سیما کوتاه بیاید. در بیانیه‌ای که از سوی باشگاه استقلال صادر شده، چنین آمده است: «باشگاه استقلال ضمن تقدیر فراوان از هواداران عزیز خود که در نقد عملکرد شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر و حمایت از تبلیغات محیطی، همراه و یاور و حامی باشگاه خود بودند، به صورت جدی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهد که نسبت به اقدام غیرحرفه‌ای این شبکه تلویزیونی، اعتراض و واکنش مناسب نشان دهد. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید از حقوق استقلال حمایت کنند و اجازه اختلال در روند درآمدزایی باشگاه‌ها را ندهند. انتظار باشگاه استقلال این است که فدراسیون فوتبال مقتدرانه به وظایف خود در حمایت از باشگاه‌ها عمل کند نه این که از موضع پایین و منفعلانه با مدیران تلویزیون مواجه شوند. برخورد غیرعادلانه و توهین آمیز شبکه سوم نه تنها موجب کوتاه آمدن باشگاه استقلال نخواهد شد که این باشگاه را در استیفای حقوق خود، هواداران و سهامداران راسخ‌تر می‌کند.»

در عین حال، اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود که ادامه وضعیت موجود میاد باشگاه استقلال و سازمان صدا و سیما ممکن است درنهایت منجر به انصراف برخی اسپانسر‌ها از ادامه همکاری با باشگاه استقلال شود. به هرحال اسپانسر‌ها توقع دارند محصولات آن‌ها در هنگام برگزاری بازی‌های استقلال پخش شود، اما با فضایی که به وجود آمده، بعید است آن‌ها به ادامه همکاری با باشگاه استقلال ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->